Rikskonferens 2017 den 12-14 maj i Skövde

Årets rikskonferens äger rum i Skövde och har temat Forum för framtiden. På konferensen ska vi diskutera och formulera föreningens nya verksamhetsriktlinjer som ska antas på riksstämman 2018 (och gälla 2019-2022). Vill du vara med och påverka inriktningen av föreningens arbete för framtiden så har du chansen i vår.

Under konferensen ska det dessutom ordnas en utställning i  mötets  stora plenisal där plats bereds för samtliga länsförbund att visa upp karakteristisk natur eller ett inspirerande ideellt arbete på länsförbundsnivå och där även exempel på arbetet i  kretsarna kan lyftas fram.

Länsförbundet behöver för göra denna utställning intressant en input från kretsarna som lyfter fram olika typer utav det arbete som ni bedriver eller t.ex. en fotoserie från någon alldeles speciellt naturområde/fenomen i kretsens verksamhetsområde.

För att vi ska kunna göra ett fullgott arbete med detta så är det bra om ni hör av er snarast till  Ingvar Andersson via tfn. 0322-71331 eller 0703-380149 eller via e-post:mailto:b.ingvar.andersson@telia.com